Politica de rambursare și returnare

Politica de rambursare și returnare
Anularea comenzii

Toate comenzile pot fi anulate până când sunt expediate. Dacă comanda dvs. a fost plătită și trebuie să o modificați sau să o anulați, trebuie să ne contactați în termen de 12 ore. Odată ce procesul de ambalare și expediere a început, nu mai poate fi anulat.
rambursări

Satisfacția dvs. este prioritatea noastră # 1. Prin urmare, puteți solicita o rambursare sau o reîncărcare pentru produsele comandate dacă:

nu le primiți în timpul garantat (45 de zile fără a include prelucrarea a 2-5 zile);
primiți elementul greșit;
nu doriți produsul pe care l-ați primit (dar trebuie să returnați produsul în contul dvs. și elementul trebuie să fie neutilizat).

Nu emitem restituirea dacă:

comanda dvs. nu sosește din cauza factorilor aflați în controlul dvs. (de exemplu, furnizarea unei adrese de transport greșite)
comanda dvs. nu sosește din cauza unor circumstanțe excepționale aflate în afara controlului nostru (de exemplu, nerealizat de vamă, întârziat de un dezastru natural).

* Puteți trimite cereri de rambursare în termen de 15 zile de la livrarea comenzii. Puteți să o faceți prin trimiterea unui mesaj pe pagina Contactați-ne.
Schimburi

Dacă, din orice motiv, doriți să vă schimbați produsul, poate pentru o altă dimensiune în îmbrăcăminte. Trebuie să ne contactați mai întâi și vă vom îndruma pe parcurs.

Vă rugăm să nu ne trimiteți înapoi achiziția decât dacă vă autorificăm acest lucru.